اس ام اس دلتنگی
نقــاش خــــوبی نــــبودم...
اما ایــن روزها... به لطـف تــــــــــو...
انـــتظار را دیـــدنی میكــشـم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من و این داغ در تکرار مانده / من و این عشق بیدار مانده
مپرس از من چرا دلتنگ هستم / دلم بین در و دیوار مانده
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
وقتی دلتنگ میشوم تو را در میان اشکهایم می بینم ولی اشکهایم را پاک می کنم
تا کسی تو را نبیند ..........
وقتی دلتنگ میشوم تو را در میان اشکهایم می بینم ولی اشکهایم را پاک می کنم
تا کسی تو را نبیند ..........
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۰ ساعت 23:20 توسط حسین
|