پیشنهاد همکاری
من برای وبلاگم دنبال یک همکار میگردم هرکس مایله بهم خبر بده
من برای وبلاگم دنبال یک همکار میگردم هرکس مایله بهم خبر بده
دانايي انسان در اين است كه به حماقت خود پي ببرد.((لاروشفوكو))
افراد بد كردار معايب خويش را از خود و ديگران پنهان مي دارند، ولي درستكاران بر معايب خود واقف و بدان معترفند.((لاروشفوكو))
هر كه با داناتر از خود بحث كند تا بدانند كه داناست، بدانند كه نادان است.((سعدي))
از گفتن نمي دانم نهراس.((مارك مك كورميك))
ابله هميشه دنبال ابله تر از خود مي گردد كه او را تحسين كند.((بوالو))
از افراد نادان بيش از افراد متقلب بايد ترسيد .((كريستين))
اعتراف به ناداني نسبت به چيزي كه نمي دانم، مرا شرمگين نمي سازد.((سيسرون))
اگر كمي چيزهاي غير ضروري را بداني، بهتر از اين است كه هيچ نداني.((سندكا))
اگر چيزي را مي داني، بايد بداني كه آن را مي داني و اگر چيزي را نمي داني، بايد بداني كه آن را نمي داني؛ دانستن حقيقي همين است و بس.((كنفوسيوس))